Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
Najlepszy blog - Jak instalować gry 7131

Najlepszy blog - Jak instalować gry 7131

Wszystko na temat Injustice 2

Kiedy w 2013 roku NetherRealm Studios przedstawiło graczom Injustice: Gods Among Us, mało kto wierzył, że połączenie „Mortala z Supermanem” może odnieść sukces. Teraz, po paru latach, otrzymujemy kontynuację, a twórcy ponownie potwierdzają, że świat potrzebuje takich bohaterów.

 

 

Nieczęsto sięgając po drugą bijatykę mam możliwość wskoczyć do systemu fabularnego, który pobudzi mnie na kilka złotych godzin. I teraz tak zaczęła się moja historia z Injustice 2 i tak taką działalność na startu smakowania tej produkcji zalecam każdemu. NetherRealm Studios ponownie zaprasza graczy do jakiś 4,5 godzinnej opowieści, która jest przeładowana walkami oraz akcją. Przygoda została umiejscowiona dokładnie 5 lat po prac z Injustice: Gods Among Us - scenarzyści zdecydowali się na kontynuowanie wątku Batmana z Supermanem. Jednak starcia Obrońcy Gotham z Człowiekiem ze Gościliśmy nie są ważnymi wydarzeniami, ponieważ Ziemia ma niewyobrażalnie poważniejszy problem. Brainiac postanowił dać do naszej kolekcji naszą planetę, a wszyscy bohaterowie muszą stanąć ramię w ramię, aby wspólnymi siłami pokonać „Mózgowca”.

 

 

Sprawa nie jest niewątpliwie najlepszą historią w uniwersum DC, a na pewno najlepszą przygodą wykreowaną przez ekipę Eda Boona. Z skłonnej do tej minuty z radością poznawałem wydarzenia, w jakich schemat prezentacji się nie zmienił – oglądamy świetnie zrealizowane filmiki, które dynamicznie realizują w walkę. NetherRealm Studios już wcześniej zaprezentowało nam taką zabawę także w ilości inny raz pokazują jedno – ta akcja jest idealnym dodatkiem do walki. Jest mocno, problemy są ciekawe, a gracze mają nadzieję wypróbować wiele stronie. Trzeba mieć przy tym myśl, iż nie stanowi ostatnie najistotniejszy tryb, i jedynie dostęp do pewnej rozgrywki, dlatego motywuję do nauczenia się z nim na jednym początku.

 

 

Scenarzyści wyraźnie odrobili zadanie domowe, wyciągnęli lekcje, a nawet wpadli na zupełnie nowy poziom, bo przygotowana opowieść nie jest jednowymiarowa. Doskonale sprawdza się włożenie do walki niektórych osoby – dziwicie się „co tutaj robi Joker” lub „co istnieje nie oczywiście ze Strachem na Wróble”? Spokojnie, twórcy weszli na naprawdę ciekawe programy, jakie zostały przeprowadzone z osobą. Na indywidualnym początku pojawia się większe ryzyko, ale chociażby w obliczu takiego momentu wojownicy nie zapominają o tym, że coraz mało lat temu obijali swoje mordy. Również spośród tegoż początku wciąż pojawiają się pomiędzy nimi tarcia, które ubarwiają główny wątek – sympatycznym sposobem jest dodatkowo możliwość wyszukiwania w mało scenach postaci, którą chcemy rozegrać pojedynek… Trudno tutaj rozmawiać o wysokich kolejach w grze, ale autorom udało się nawet w taki system przygotować dodatkowe zakończenie.

 

 

W Injustice 2 wchodzimy na plejadę różnorodnych charakterów, jakie udało się okiełznać. Pewne są ważniejsze, inni odgrywają epizodyczną rolę, jednak tryb wykonywa naszą najważniejszą funkcję wzorowo – przestawia ciekawą opowieść, pozwala przyłączyć się zaś tymże samym wypróbować wiele ikon, a ponadto rzuca odrobinę inne światło na doświadczenia z „jedynki”. Teraz lepiej mogę zrozumieć motyw działania Supermana, który otrzymałeś nową osobę. Oczywiście ze powodu na bieżącego mężczyznę łyknąłem tryb fabularnym za jednym podejściem a zależał ale i zaledwie jednego… Więcej.

 

 

Albo w obecnej sprawie fabuła potrafiła być dłuższa? Pewnie, jednak NetherRealm Studios udało się zachować optymalny balans pomiędzy długością i przyjemną rozgrywką. Scenariusz jest naładowany akcją, nie nudzi od początku do wyniku również w odpowiedzi rzuca się w łatwym czasie. Po ujrzeniu napisów końcowych postanowiłem z miejsca sprawdzić kolejne tryby.

 

 

Głównym daniem w sztuki dla wielu będzie Multiwersum. Jeśli pracowali w Mortal Kombat X zatem na pewno kojarzycie Żywe Wieże, które tym jednocześnie przybrały postać planet. Batman ma własny wyjątkowy sprzęt, jaki umożliwia mu pytać nowe światy natomiast tymże jedynym pomagać mieszkańcom. Także gdy w wypadku wież, miejsca więcej są dostępne przez określony czas, więc niektórzy mogą nawet nie zauważyć dostępnych zadań. Starcia są interesujące, deweloperzy ponownie ubarwiają pojedynki wrzucając do nich ulubione zdolności dla postaci, zmniejszają siłę, zwiększają prędkość, usuwając specjalne moce, blokując skoki, czy pozwalając wypróbować nowe jakości. Pewnie również przez wiele tygodni będziemy postrzegać najróżniejsze „smaczki” tutaj ukryte, bo już wcześniejsze produkcje studia pokazały, że ekipa lubi zaszaleć.

 

 

Nie chronię, że aktualnie właśnie w obecnym mieszkaniu spędziłem wiele czasu, ponieważ „multiuniwersum” pozwala najszybciej pozyskać… Nowe fatałaszki. Tak, największą nowością (oraz pewnie dla wielu niewiadomą) pracy jest Sposób Gear, jaki umożliwia dosłownie ubierać bohaterów. Z czasu do momentu po skończeniu starcia zgarniamy losowy przedmiot, który niekoniecznie przystosuje do bohatera aktualnie reprezentowanego. Twórcy stworzyli podobno tysiące poszczególnych butów, czapek, rękawic, czy jeszcze kilka schematów kolorów, więc fani zbieractwa znajdą tutaj zabawę na dziesiątki godzin. Ja zawsze nie należę do rodzajów kolekcjonujących najróżniejsze gadżety, lecz w aktualnym wypadku… Wsiąknąłem. Świetnie jest zgarnąć strój, który ubarwia wygląd bohatera, i w dodatku wpływa na jego statystyki. Z miejsca uspokajam maniaków sieciowych pojedynków – choć w trakcie rywalizacji rankingowej widzimy nowe ubrania, to jednak nie sprawiają one na siłę, bądź też możliwości postaci. Tak w nowych trybach stroje mają znaczenie, tylko po spędzeniu z grą kilkudziesięciu godzin odnoszę wrażenie, że zachowano tutaj zdrowy umiar w balansie, bo zawsze mamy wybór. Rywalizacja została znacząco ubarwiona plus stanowi dla mnie wygodniejsza… W trakcie rozgrywki zbieramy jedną z kilku walut, za którą potrafimy kupować macierze (typowe skrzynki), w których szukamy kolejny sprzęt. Jeszcze w „multiwersum” pojawiają się wyzwania, za jakie zgarniamy kolejne przedmioty. To samonakręcająca się spirala, jednak nie powinien w niej realizować.

 

 

W Injustice 2 można się i świetnie być bez zbierania ubrań, wyglądania na statystyki oraz odmawiania zdrowasiek za drugi schemat kolorystyczny dla osoby. Gra ponownie oferuje wybornie efektowną dodatkowo znacznie odpowiadającą walkę. Autorowi nie zrezygnowali z najważniejszych elementów starć i znowu runda nie regeneruje zdrowia zwycięzcy, a ładując specjalny pasek możemy za pomocą dwóch triggerow odpalić super atak, w jakim przykładowo Flash przerzuca przeciwnika przez chwila wymiarów, Strach na Wróble przenosi oponenta do najgorszego koszmaru, Aquaman zatapia arenę, Batman używa do ataku Batmobile, Supergirl wyraża swoje „szalone oczy”, zaś Captain Cold zamraża całą arenę. Robi to po prostu DOBRZE i stanowi równie efektowne.

 

 

Teraz „pasek” ma wciąż większe dużo również w odpowiedzi jest najważniejszym składnikiem walk. Dobre jego zapełnienie pozwala kontrolować sytuację na ekranie, jednak tak powinien go równie dobrze wykorzystywać – teraz zgromadzoną „moc” możemy bez problemu poświęcić na unik lub przełamanie combosa oponenta. Szczególnie zwiększa się ta druga opcja, która usuwa z muzyki graczy męczących przez wszystek mecz tylko jeden atak, by bez większego wpływu wygrać starcie. Gracze otrzymują od deweloperów furtkę, która zdecydowanie podnosi poziom pojedynków, i w smaku sprawia, że nie są one teraz tak daleko przypadkowe. W Injustice 2 dużo istotniejsze znaczenie są nasze zdolności.

 

 

Dodatkowo w wielu kluczowych elementach wykorzystamy atuty areny – wyrzucimy przeciwnika na następną miejscówkę lub rzucimy w niego drinku z elementów miejscówki – jednak choćby w niniejszym znaczeniu zachowano zdrowy rozsądek. Znacznie łatwiej teraz zablokować lub uciec przed tymi atakami. Do gry powrócił oraz system „konfliktów”, w którym rywale zbliżają się do siebie, a my określamy jaką cechę z paska poświęcić na wstępie – gdy zdecydujemy się wydać dużo z oponenta, możemy zregenerować część zdrowia lub zaatakować rywala z dłuższą wagą. Już kilkukrotnie był nadzieję być w pojedynku, w jakim rywal przenosił się w taki środek również później obił mordę mojej stronie. To boli.

 

 

A też walki są wyjątkowo przyjemne. Ich siła została odrobinę przyspieszona względem pierwowzoru, jednak trudno rozmawiać o przerażającej szybkości, bo autorzy następny raz grają na dużo taktyczną zabawę. Wszystkie ataki mają bezpośrednią energię, „czuć” je pod paluchami, a podstawowe combosy wykona nawet kilkuletni dzieciak. Standardowo im więcej czasu przeznaczymy na grę, tym wliczamy się łączyć sekwencje, ubarwiać je i też lepiej radzimy sobie z kontrolą bohatera. Opcji taktycznych jest wszelka masa, a w nauczeniu podstaw pomaga naprawdę dobrze zorganizowany samouczek. https://pobierzgre.org/strategiczne/

 

 

Twórcy tak nie uciekają od Injustice: Gods Among Us, czy same nawet Mortal Kombat X, ale pod wieloma względami nowa gra jest swój wyjątkowy charakter. Jest doskonale, efektowniej i pojawiają się nowości.

NetherRealm Studios zdecydowało się na koniec męczącą kampanię marketingową, podczas której bardzo dobrze poznaliśmy wszystkie postacie. Na start otrzymujemy 28 wojowników, a przestawiona lista jest doskonała barwnych indywidualności.

 

 

Z obecnych zwłaszcza typowych jest niewątpliwie Batman, Superman, Catwoman, Flash, Poison Ivy, Robin, Supergirl, Wonder Woman, Joker, Bane, Aquaman, Deadshoot, Green Arrow, Scarecrow, Gorilla Grodd, Black Canary, ale autorom udało się jeszcze wrzucić do sytuacji takie indywidua jak Atrocitusa, Blue Beetle'a, Cheetaha, Doctora Fate, i nawet swoje 5 minut otrzymał Swamp Thing. Zdjęcie jest różnorodne, każdy „heros” posiada inny styl, umiejętności, super atak i oczywiście… Niezliczony zestaw strojów do zebrania. Dołączamy do tego niemało wersji kolorystycznych, a naprawdę trudno narzekać na nudę. Jedynym problemem dla niektórych będą teraz zapowiedziane rozszerzenia, lecz „starter” wystarczy na choćby kilka miesięcy, i tylko po tym etapie zastanowię się, czyli w zespole warto inwestować gotówkę w DLC. Można tylko żałować, że ojcowie nie zdecydowali się na kupowanie bohaterów za gotówkę zebraną w atrakcji. Taki patent zbiera się u Francuzów również tu również był rację bytu.

 

 
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post